سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسوله
دومین شهر تاریخی زنده جهان بعد از شهر ونیز در ایتالیا... 
لینک دوستان
لینک های مفید

نیت کنید و اشاره فرمایید

.

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


SongText.in
song code

این یک داستان واقعی از یک روز کاملا بد برای یک مرد امریکایی است :

مرد خسته و کوفته از سر کار به خانه برگشته بود, قصد داشت موتور سیکلت خود را در جای همیشگی اش پارک کند که دستگیره کلاچ رها شد و موتور با سرعت زیادی به حرکت در امد مرد بیچاره که هول شده بود خود را به دست سرنوشت سپرد و با صورت به در شیشه ای پشت اشپزخانه برخورد کرد...

زن که در حال پخت و پز بود دید که شوهرش در اشپز خانه افتاده و سروصورتش زخمی است چند متر ان طرف نیز موتور او در حالی که روشن بود در کنار حمام دیده می شود زن با دیدن این صحنه با اورژانس تماس گرفت و یک امبولانس برای بردن مرد نگون بخت به خانه او امد. 

مرد به همراه پزشکان اورژانس به بیمارستان منتقل شد, پس از چند ساعت که پزشکان سروصورت مرد را پانسمان کردند او راهی منزل شد, به محض رسیدن تصمیم گرفت یک دوش اب گرم بگیرد و خستگی یک روز بد را از تن به در کند او بی انکه متوجه باشد چه خطری در کمینش است با همان سیگار روشن وارد حمام شد.

سیگار از گوشه لبش به زمین افتاد,در این لحظه بنزینی که از باک موتور به زمین حمام ریخته بود شعله ور شد و مرد را سوزاند, زن بازهم به اورژانس زنگ زد و همان امبولانس برای بردن مرد مراجعت کرد.

هنگامی که ماموران اورژانس قصد داشتند مرد را به داخل امبولانس ببرند یکی از انها شرح ماجرا را از زن پرسید, پس از توضیحات زن دو مامور اورژانس خنده شان گرفت و مرد بیچاره از برانکارد رها و نقش زمین شد, پزشکان اعلام کردند که یک دست و مچ پای مرد هم در این حادثه شکست!!!!!!


[ شنبه 90/9/5 ] [ 10:59 عصر ] [ edi ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

edi
یه ضرب المثل تالشی میگه: تکایاکا..? یعنی تو کجا و اینجا کجا?
آرشیو مطالب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت